MEUBELKLINIEK - BREDA, NB

3,3 (3 beoordelingen)
Winkelen

Sociaal / internet


Kaart


Aanwijzingen

Gerelateerde bedrijven


Schrijf een beoordeling van MEUBELKLINIEK

Beoordelingen


Peeters
1,0 16 jun. 2022 20:31:50

Nadat onze 2-zits bank was gespoten begon binnen enkele manden het leer te scheuren. Achteraf bleek dat het leer eigenlijk te slecht was om nog te investeren in het overspuiten. Men mag enige kundigheid in leerkwaliteit verwachten. De aangeboden oplossing van €600,- in het opnieuw laten bekleden van de zitvlakken is ons te gortig. Hierbij opgeteld de €500,- kosten van het spuitwerk, komen we tot de conclusie dat we beter een nieuw bankstel hadden kunnen kopen i.p.v. het laten overspuiten. Ons idee is dat de kundigheid bij Meubelkliniek betreffende leer tekort schiet, met daarbij het gevoel dat men liever snel geld verdient i.p.v. een goed advies.

Jeannette Gerritse-van Der Poel
4,0 26 mrt. 2022 12:10:37

super, onze stoel laten verven en hij is weer (bijna) als nieuw!!

H.P.Vosselman-Jansen
5,0 19 dec. 2020 11:36:07

Na lang wikken en wegen eindelijk de stap gezet om onze "oude" 18 jarige leren Windy's op te laten knappen. Door vrienden gewezen op de meubelkliniek. Dus op naar Breda. Werden daar door een super enthousiaste Berber geholpen. Het voelde meteen goed. Betrokken bij het milieu en zeer bewust bezig. We waren het al snel eens nadat Berber goed naar de stoelen gekeken had hebben we gekozen om ze in dezelfde kleur te laten behandelen. De prijs sprak ons aan en aangezien we de beide stoelen mee hadden genomen hebben we ze daar meteen gelaten en konden ze al snel, nog geen 2 weken! later weer ophalen. Ze zijn als nieuw en wij zijn er dol blij mee. Een aanrader!!!!!

Meer over MEUBELKLINIEK in Breda

Categorieën